امروزه متاسفانه شاهد گسترش برخی مشکلات و بیماری ها هستیم که اکثر آنها با تغییر شیوه زندگی انسان ها در ارتباط است. انسان ها با تغییر در نحوه زندگی و تغذیه خود عاملی برای ایجاد بیماری های جسمی و روحی هستند که این امر نشان دهنده این است که باید در این نوع شیوه زندگی تغییراتی اساسی ایجاد شود.

استفاده از غذاهای نامناسب و آلودگی های پیرامون زندگی انسان همگی عاملی برای ایجاد بیماری ها هستند.

 

متاسفانه به دلیل اینکه ماها خودمراقبتی نداریم و اکثرا زمانی که دچار بیماری می شویم، به پزشک مراجعه میکنیم که این کار بسیار اشتباه است و با توجه به شیوه زندگی امروزی باید هر چند مدت توسط پزشک متخصص چک شویم و از سالم بودم خود اطمینان حاصل کنیم.

 

 

اگر دچار بیماری های مغز و اعصاب و ستون فقرات شدیم، چه باید کرد؟

اگر دچار علائم های زیر هستید بهتر است هرچه سریع تر به متخصص مغز و اعصاب و یا همان متخصص نورولوژی مراجعه کنید و پس از تشخیص عامل اقدام به درمان شود.

 

علائم بیماری های مغز و اعصاب:

  • انواع سردرد شامل میگرن،سردرد تنشی، کلاستر،نورالژی، تریژمینال و ...
  • سرگیجه
  • اختلال راه رفتن و تعادل
  • تشنج و صرع
  • کاهش سطح هوشیاری و بیهوشی گذرا
  • انواع اختلال حافظه شامل آلزایمر، دمانس فرونتوتمپورال، دمانس عروقی و ...
  • بیمارهای عروقی مغز شامل سکته مغزی، خونریزی مغزی، تنگی عروق مغز و کاروتید که تا حدودی با سونوگرافی داپلر عروق مغز و کاروتید گردن قابل بررسی و پیشگیری است.
  • بیماریهای حرکتی مثل پارکینسون
  • انواع لرزش و تومور دست و سر
  • اختلال تکلم و صحبت کردن

 

بهترین متخصص مغز و اعصاب اصفهان کیست؟

مدتی پیش که خود من دچار سردرد های عصبی شده بودم و انتظار می کشیدم که این سردردها خود به خود خوب شوند، خوب نشدند sad

و من تصمیم گرفتم که به پزشک مراجعه کنم

اما یک چالش داشتم ...

من که وقت کافی برای جستجو ندارم یک متخصص مغز و اعصاب خوب در اصفهان رو ندارم و اینکه نمی توانم هم به تبلیغات در اینترنت هم اعتماد کنم حالا بیاد چکار کنم؟؟؟

 

کلی بعد از جستجو در اینترنت و گوگل و پرسش از دوستان و فامیل با یک سایت با عنوان موتور جستجوی دکتریاب آشنا شدم که تونست مشکلم را تا حدی برطرف کنه و به من لیستی از پزشکان متخصص مغز و اعصاب رو نمایش داد و من بر اساس نیازهای خودم تونستم یکی رو انتخاب و برای مشکل مراجعه کنم.

 

حالا یکم رسمی تر صحبت کنم ...

 

بعد از اینکه با این سایت آشنا شدم، تصمیم گرفتم در اولین زمانی که فرصت داشتم برای کمک به شما آن را در وبلاگ خودم معرفی کنم که شما هم مثل من زمان زیادی رو تلف نکنید.

 

برای دسترسی به لیست پزشکان متخصص مغز و اعصاب اصفهان از لینک زیر استفاده کنید :

 

متخصص مغز و اعصاب اصفهان

 

 

 

اگر شما هم تجربه ای دارید حتما برای نیلوفر توی قسمت نظرات بنویسید چون لیلوفر جووون خیلی نظرات شما رو دوست داره و براشون ذوق مرگ میشه